Wednesday, February 11, 2009

Akhirnya.....


Alhamdulillah....Akhirnya dapat juga saya memiliki sebuah blog sendiri setelah sekian lama menyimpan keinginan dan puas bertanya sana sini kerana sudah terlalu lama saya tinggalkan dunia IT ni....guna komputer just untuk menaip siapkan assigment...dulu2 ada la chat sesekali untuk hilangkan boring & tension....abis jer study...ketika bergelar penganggur lagila tak sentuh langsung komputer. Setelah 1/2 tahun berehat kat umah akhirnya saya dpt keja...tapi keja pulak tak libat langsung dgn computer dan semua jenis teknologi canggih ni...automotive sales consultant...jumpa org..ramaila tak yah cakap..lepas lebih setahun saya bergelar 'salesman' even saya ni pompuan tp nama tu kiranya dan sinonim tanpa kira jantina akhirnya...saya dpt keja gomen. ini pun setelah puas kena bising dgn mama...tapi kiranya saya amat bersyukur kerana berkat doa mama & abah....di sini...di dunia kerja yg begitu asing bg saya. Akhirnya....saya temui apa yang saya inginkan dalam hidup saya...walaupun bukan sepenuhnya tapi hampir sebahagiannya telah saya miliki....

Puas jugak saya berfikir apakah nama yang terbaik untuk saya letakkan sbagai 'tajuk' blog saya ini. Akhirnya...ini yang terlintas di fikiran saya...semoga apa yang bakal dan akan saya catatkan di blog ini akan dapat memberi sedikit sebanyak ilmu yang ingin saya kongsi bersama semua dan semoga ruang ini dapat menjadi wadah pertukaran info dan maklumat. InsyaAllah...

2 comments:

  1. apa ni ayat skema...
    (yg benar adikmu)heheheh

    ReplyDelete
  2. Nak bg semua org faham la....skema sgt ka?? Takpa will improve next time..tq

    ReplyDelete