Wednesday, April 1, 2009

Birthday cupcakes (Choc cupcakes&buttercream frosting)




Assalamualaikum....
Setelah sekian lama ruang blog ni aku tinggalkan...arini baru sempat nak jengah semula....kursus tak putus2...minggu depan kursus di langkawi. Balik seminggu sambung kursus lg 2 minggu...Awal bulan Mei rasanya baru lapang skit. itu pun belum tau lagi sbb jadual blm ada. Dalam sibuk2 keja aku terima order dr member untuk buatkan cupcakes tuk birthday suaminya... aku ni takde la niat nak bisnes...dulu time aku nganggur aku mmg ada buat bisnes kek ni...tp sejak dh berjawatan tetap tak de la sambung lg pasal dh pindah tempat tinggal...so permulaan aku boleh buat semula kek ni sbb member aku mintak tolong buatkan untuknya cupcake sempena birthday & akikah anaknya...dia ckp nk beli yg kt online tu mcm mahal plak rasanya....so aku pun buatla untuknya.... tak sangka plak bila member2 lain dapat tau diorang pun interested jgk....so sbb tu la dlm kelam kabut tu buat jgk la untuk member...celebrate birthday husbandnya....aku ni tak la pandai sgt...takde pun pi kursus khas...just try2 sendiri kat umah & bakat & kemahiran kurniaan Allah..ni la aku uploadkan gambar yg aku ambik untuk simpanan aku....aku mengalu - alukan komen dan apa2 je yg boleh dikongsi bersama..TQ.

No comments:

Post a Comment